I

Ice-y - that' why!

Hygge komsammen for islænder interesserede!
Vi er nogle stykker, som mødes hver den første torsdag i måneden. Vi hygger os og får snakket en masse om islændere...
Planen er at vi også vil gå sammen om, at arrangere f.eks. lædersyning, horsemanship dage osv.
 
Vil du være med eller har du spørgsmål så kontakt os gerne.           Se kontakt info her...
HUSK
 
 
Næste Klubaften er torsdag
d. 7. august kl. 19:00

 

Sidste Nyt

20. juli 2008:
Kalender er opdateret...