Ice-y - that' why! Hygge komsammen for islænder interesserede!
Vi er nogle stykker, som mødes hver den første torsdag i måneden. Vi hygger os og får snakket en masse om islændere...
Planen er at vi også vil gå sammen om, at arrangere f.eks. lædersyning, horsemanship dage osv.
|