Åbent Hus på Grindsted Erhvervsskole
Lørdag d. 6. februar 2010 blev der afholdt åbent hus på Grindsted Erhvervsskole. Vi var et af de 3 firmaer, som var til stede. Der var desværre ikke så mange mennesker forbi skolen, hvilket var lidt af en skam. Vi havde gjort meget ud af, at forberede os til selve dagen, men vi var da et af de firmaer der fik solgt mest i løbet af dagen, trods det lave besøgstal.
Da det jo snart er påske havde vi denne her gang lavet påskeæg af marcipan og nougat overtrukket med mørk chokolade, som vi kom i skålene. Jeg skal hilse at sige de smager rigtig godt. I kan stadig nå at bestille! Bemærk at vi kommer 200 g. marcipan i til en skål eller konfektpose.
Alt i alt var det en okay dag, men vi havde håbet på nogle flere mennesker.