Velkommen til LP Style

Nyheder

Projektet afsluttet!
 
Vi takker alle dem, der har købt vores produkter, og vi håber i kan bruge lp-skålene og har nydt konfekten/chokoladen.
 
Mvh. "De fantastiske fire"
 
Rikke Hasselström, Patricia T. Pedersen, Karina Schmidt & Ghita T. Kristensen
 
Åbent Hus på Grindsted Erhvervsskole
 
LpStyle-stand-åbenthus
 
 Lørdag d. 6. februar 2010 blev der afholdt åbent hus på Grindsted Erhvervsskole. Vi var et af de 3 firmaer, som var til stede. Der var desværre ikke så mange mennesker forbi skolen, hvilket var lidt af en skam. Vi havde gjort meget ud af, at forberede os til selve dagen, men vi var da et af de firmaer der fik solgt mest i løbet af dagen, trods det lave besøgstal.
 
 Da det jo snart er påske havde vi denne her gang lavet påskeæg af marcipan og nougat overtrukket med mørk chokolade, som vi kom i skålene. Jeg skal hilse at sige de smager rigtig godt. I kan stadig nå at bestille! Bemærk at vi kommer 200 g. marcipan i til en skål eller konfektpose.
 
 Alt i alt var det en okay dag, men vi havde håbet på nogle flere mennesker.
 
"Forældreaften" på HG - Grindsted Erhvervsskole
 
 
LpStyle-stand-forældreaften
 
 Til at starte med gik det rimelig stille og roligt, men sådan hen ad aftenen begyndte vi, at få solgt mere og mere. Det var først da folk fandt ud af, at det rent faktisk var gamle lp-plader vi havde lavet skåle af, at de begyndte at vise interesse for vores produkter. De blev lidt fascineret over at man kunne lave skåle af lp-plader. Folk stoppede op og var interesserede i at vide hvordan vi havde lavet skålene.
 
 Vores produkter er meget praktiske. De kan bruges til mange forskellige ting fx til frugtskåle, makeup osv. Der var nogle folk der blev helt nostalgisk. De tænkte tilbage på de ”gamle dage” med pladespillere og lp-plader.
 
 Til vores stand havde vi havde lavet prisskilte af lp-covere og havde et kæmpe skilt med vores firmanavn hængende oppe i loftet, så alle folk kunne få øje på, at det her var LP Styles stand. Vi havde holdt det hele i sort / hvid.
 
 Alt i alt var aftenen meget spændende og lærerig!
 
Vi ses til Åbent Hus d. 6. februar 2010 på Grindsted Erhvervsskole.
LP Style