|
|
|
| Hanne | hanchr@privat.dk | | 03/06-2008 | | Kære Ingelise
Det er superflot, hvor er du dog dygtig. Du må ha' din egen lille shop hvor du samtidig kan undervise.
De bedste hilsner
Hanne |
|
|
|
|
| Kate | skovgaardnielsen@post.tele.dk | | 02/06-2008 | | Hej Ingelise
Hvor er du dygtig og så spændende du har sat hjemmesiden op.
Godt gået
Knus
Kate |
|
|
|
|
| Esther | patchwork217@hotmail.com | | 23/04-2008 | | Hej Inge Lise
Hvor har du lavet mange flotte ting i tidens løb. Jeg er vild med din lyserøde Log cabin med hjerter i midten.
Tak for kikket
Mvh Esther :-) |
|
|
|
|
| Inge | Inge@kludenyt.dk | | 08/12-2007 | | Hej Inge Lise
Det er da en fin site du har fået lavet, og mange flotte ting.
Hilsen Inge |
|
|
|
|
| Samuel Særkjær | samuelskov@hotmail.com | | 07/12-2007 | | Hej Mor
Det er virkelig en flot side du har fået lavet! Jeg synes de lyse farver fungerer virkelig godt, og den er utrolig overskuelig. Samtidig er det også et rigtig sødt (årstids)design.
Billederne er også rigtig flotte, og viser meget godt hvad du har lavet. Der mangler vel nærmest kun en vejledning i patchwork fra mesteren og en liste med udvalg af varer til salg.
:)
Kærlig hilsen Samuel |
|