Gæstebog

Skriv besked...
Ida og Henning | ih@fiskeline.dk
04/12-2007
Hej Ingelise. Det er en meget flot side med patch-work, sikke flittig du har været. Tak for hjælp til at udfylde siden, jeg kan vel kun blive bedre med tiden. Hilsen Ida.
Kirsten Ingemann
02/12-2007
Er her igen, fik ikke skrevet til dig første gang. Det er bare en flot side du har lavet, og ideen med kalenderlyset er bare sød. Du har bestemt været flittig, og jeg bliver helt ked af, at jeg ikke er kommet igang igen endnu. Håber det kommer, for jeg har så meget stof liggende, du er en inspirationskilde, så jeg vil se herind, når jeg kommer så langt. Knus Kirsten
marion | marions@tiscali.dk
01/12-2007
Det er en rigtig flot side - og jeg kan se at en enkelt ting befinder sig i mit hus, og jeg ved at modtageren vil blive meget glad for den. KNus Marion.
Dorete | dorete@gmail.com
01/12-2007
Hej Inge-Lise. Det er en virkelig flot hjemmeside, og jeg er som altid vældig imponeret over dine store kreative evner! Dejligt at jeg selv kan nyde det med den flotte dug/juletræstæppe vi fik af dig i bryllupsgave!
Sarah | crazy_myriis@ofir.dk
01/12-2007
Hej Inge-Lise. Sød side, og et flot stort arbejde.
<< 1-5 6-10 11-15 16-20 21-25 26-30 31-35 36-40 41-45 >>
Inge-Lise Særkjær | Idrætsvej 13, Undløse, 4340 Tølløse - Danmark | Tlf.: 59189093