Henrik Larsen | henrik_l1987@hotmail.com | boligskift.dk
08/10-2021
Hej,
Tusind tak for kigget på jeres hjemmeside.
Den er virkelig fin og dejlig hunde i har :)
Jeg håber I får en dejlig dag og rigtig god weekend.
Mvh. Henrik
Hej,
Tusind tak for kigget på jeres hjemmeside.
Den er virkelig fin og dejlig hunde i har :)
Jeg håber I får en dejlig dag og rigtig god weekend.
Mvh. Henrik
Christina | Christina1987@hotmail.com | dyreportal.dk
20/09-2021
Simpelthen en dejlig side I har jer her.
Jeg har længe været på udkig efter en hundehvalp men jeg ved ikke hvilken race men din side har da åbnet op for anden race end jeg normalt har kigget efter.
Jeg siger tusind tak for besøget.
Kh. Christina
Hej Santos
Stort tillykke med din fødselsdag. Tænk at det allerede er 5 år siden at du kom til verden. Håber du får lidt lækkert at spise i dag sammen med sønnike.
Hej Santos og Cato,
Vi vil da også lige lægge en besked i jeres gæstebog. Vi går og krydser poter for dig Santos, at det ikke er noget alvorlig noget. Vi ses måske på lørdag i skoven. Vi må lige se, om jeg (Bashmann) er oppe på dupperne igen.
Snudepuf fra Bashmann og Zenta
Hej tak for jeres søde hilsen i min gæstebog. Ja det er efterhånden et kæmpe arbejde jeg har været igang med i det sidste halve år, men jeg brænder jo meget for det, og kommer i kontakt med mange dejlige mennesker og hunde :o)
Hvor er det en utrolig smuk hund i har, hvor er det skønt at se i passer godt på den "lille" yndige hundebasse ;o)
Jeg vil ønske jer alle en rigtig god sommer i jeres campingvogn :o)
Kærlige Sommer hilsner fra Susanne & Yndige Amanda :o)