Velkommen
Kontakt
Links
Udstillinger
Kritikker 2009
Kritikker 2008
Stamtavle
Nyheder
Galleri
Gæstebog
Om os
BS-Lydighed
Tænk dig om
 

Gæstebog

         Smil og være glad livet er for kort til andet.
    
     
Skriv besked...
Henrik Larsen | henrik_l1987@hotmail.com | boligskift.dk
08/10-2021
Hej, Tusind tak for kigget på jeres hjemmeside. Den er virkelig fin og dejlig hunde i har :) Jeg håber I får en dejlig dag og rigtig god weekend. Mvh. Henrik
Henrik Larsen | henrik_l1987@hotmail.com | https://boligskift.dk/
08/10-2021
Hej, Tusind tak for kigget på jeres hjemmeside. Den er virkelig fin og dejlig hunde i har :) Jeg håber I får en dejlig dag og rigtig god weekend. Mvh. Henrik
Christina | Christina1987@hotmail.com | dyreportal.dk
20/09-2021
Simpelthen en dejlig side I har jer her. Jeg har længe været på udkig efter en hundehvalp men jeg ved ikke hvilken race men din side har da åbnet op for anden race end jeg normalt har kigget efter. Jeg siger tusind tak for besøget. Kh. Christina
Mikael | Mikaels1337@gmail.com | https://smaahunderacer.dk/
06/03-2021
Tak for en dejlig side, og godt indhold til de søde hunde.
delsaversat | idtloSemweedeLype@gmail.com | onlinecasinouse.com/#
16/09-2020
slots free online casino games online casino bonus casino blackjack http://onlinecasinouse.com/#
Lene & Lanzo | www.bricksite.com/lanzo
12/10-2010
Hej Santos Stort tillykke med din fødselsdag. Tænk at det allerede er 5 år siden at du kom til verden. Håber du får lidt lækkert at spise i dag sammen med sønnike.
Bashmann og Zenta | bashmann@gmail.com | http://www.123hjemmeside.dk/ZenBash/3...
19/01-2010
Hej Santos og Cato, Vi vil da også lige lægge en besked i jeres gæstebog. Vi går og krydser poter for dig Santos, at det ikke er noget alvorlig noget. Vi ses måske på lørdag i skoven. Vi må lige se, om jeg (Bashmann) er oppe på dupperne igen. Snudepuf fra Bashmann og Zenta
Lanzo og Lene | www.bricksite.com/lanzo
13/07-2009
Tillykke sønnike - hører du er blevet far til en enkelt lille hvalp og dermed er jeg blevet farfar igen. Vuf fra Lanzo
Susanne Tipsmark Thomsen | www.yndigeamanda.dk
10/07-2009
Hej tak for jeres søde hilsen i min gæstebog. Ja det er efterhånden et kæmpe arbejde jeg har været igang med i det sidste halve år, men jeg brænder jo meget for det, og kommer i kontakt med mange dejlige mennesker og hunde :o) Hvor er det en utrolig smuk hund i har, hvor er det skønt at se i passer godt på den "lille" yndige hundebasse ;o) Jeg vil ønske jer alle en rigtig god sommer i jeres campingvogn :o) Kærlige Sommer hilsner fra Susanne & Yndige Amanda :o)
Lonni Jølmark | lonnimette@privat.dk | www.vilja.dk
04/06-2009
Hejsa Bare en rigtig herlig side med gode informationer såsom stamtavle, kritikker osv., og ikke mindst dejlige billeder. Tak for kigget. Vh Lonni
[ 1-10 ] 11-20 21-30 >>
Susanne Fuglsang