|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mads | | 08/06-2010 | | Sory to say it but no more HDB :( |
|
|
|
|
| Keven Kryddersvend :D | erasdatw8 3 | 241rs22 | | 03/06-2010 | | Hvaee :D Hvornår laver matias og nicolaj steenberg en solo video savner lidt en video derfra :o |
|
|
|
|
| HDB/Ravn | | 30/05-2010 | | hey drenge jeg ahr ændret navn til Ravn hilsen kjeldbjerg :D |
|
|
|
|
| HDB/ExoVampire | | 30/05-2010 | | Det er fordi HDB er meget inaktiv... Overvejer om jeg skulle starte mit eget crew. |
|
|
|
|
| HDB/Kjeldbjer | | 25/05-2010 | | hmmm der sker ikke rigtigt noget herinde -.- |
|
|
|
|
| 07/05-2010 | | du er ikke den eneste |
|
|
|
|
| HDB/Star | madsmarker@live.dk | | 05/05-2010 | | hvorfor er det kun mig der er her inde??? |
|
|
|
|
| HDB/Star | madsmarker@live.dk | | 01/05-2010 | | JO det lyder som en god ide bare sig en dag så er jeg på !!:D |
|
|
|
|
| HDB/ExoVampire | jonchristensen3700@gmail.com | | 01/05-2010 | | Skal vi ikke lave et meetup igen? :-) |
|
|
|
|
| HDB/Star | madsmarker@live.dk | | 27/04-2010 | | jeg keder mig lidt så lavede den lige for sjov! ;D
http://www.facebook.com/photo.php?pid[...] |
|
|
|
|
| HDB/Star | madsmarker@live.dk | | 27/04-2010 | | Øhh? hva skerder med de ting i arbejder på hvor langt er i med dem jeg syns at de har stået der i meget lang tid:D? |
|
|
|
|
| hdb/kjeldbjerg | | 12/04-2010 | | gad godt men jeg er i sverige lige den dag -.- |
|
|
|
|
| HDB/Star | | 11/04-2010 | | er der nogen der skal med ud på lørdag for at lave nogle klip :D? |
|
|
|
|
| hdb/kjeldbjerg | | 10/04-2010 | | okay! :D |
|
|
|
|
| HDB/Star | madsmarker@live.dk | | 10/04-2010 | | Så tror jeg at mig og Nixx vil gå ud for at lave en video :D!!!
Glæd jer!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|