Gæstebog

Skriv besked...
Mads
08/06-2010
Sory to say it but no more HDB :(
Keven Kryddersvend :D | erasdatw8 3 | 241rs22
03/06-2010
Hvaee :D Hvornår laver matias og nicolaj steenberg en solo video savner lidt en video derfra :o
HDB/Ravn
30/05-2010
hey drenge jeg ahr ændret navn til Ravn hilsen kjeldbjerg :D
HDB/ExoVampire
30/05-2010
Det er fordi HDB er meget inaktiv... Overvejer om jeg skulle starte mit eget crew.
HDB/Kjeldbjer
25/05-2010
hmmm der sker ikke rigtigt noget herinde -.-
07/05-2010
du er ikke den eneste
HDB/Star | madsmarker@live.dk
05/05-2010
hvorfor er det kun mig der er her inde???
HDB/Star | madsmarker@live.dk
01/05-2010
JO det lyder som en god ide bare sig en dag så er jeg på !!:D
HDB/ExoVampire | jonchristensen3700@gmail.com
01/05-2010
Skal vi ikke lave et meetup igen? :-)
HDB/Star | madsmarker@live.dk
27/04-2010
jeg keder mig lidt så lavede den lige for sjov! ;D http://www.facebook.com/photo.php?pid[...]
HDB/Star | madsmarker@live.dk
27/04-2010
Øhh? hva skerder med de ting i arbejder på hvor langt er i med dem jeg syns at de har stået der i meget lang tid:D?
hdb/kjeldbjerg
12/04-2010
gad godt men jeg er i sverige lige den dag -.-
HDB/Star
11/04-2010
er der nogen der skal med ud på lørdag for at lave nogle klip :D?
hdb/kjeldbjerg
10/04-2010
okay! :D
HDB/Star | madsmarker@live.dk
10/04-2010
Så tror jeg at mig og Nixx vil gå ud for at lave en video :D!!! Glæd jer!!!!!
<< 1-15 [ 16-30 ] 31-45 >>
Mads Marker  | Tlf.: 31 78 73 38 | HardstyleDanceBornholm@live.dk