Hej Sussi.
Fandt dig på CG. Tak for kigget på din flotte hjemmeside - sjovt at se, hvad du har fået ud af sitet, da jeg bruger samme hjemmeside! God virkelyst fremover. Kh. Katja Bøhling-Petersen.
Hej Sussi!
Du skriver inde i cybergalleriet, at du af og til mangler gæstekunder i dit galleri!
Prøv at se min hjemmeside i cybergalleriet!
Mail mig hvis du mangler en gæstekunde,-
såfremt at du kan lide det jeg laver. Hilsen
Peter Kyst Højbo
susanne neumann | egetvej48@hotmail.com
01/09-2008
Hej sussi!! Øj mand hvor er det bare godt,og dine billeder,dem elsker jeg..Kanont arbejde..du må have held og lykke med det hele..Knus fra falster @->----
Hej Sussi.
STOR TILLYKKE med den kommende galleriåbning. Jeg håber det kommer til at give dig rigtig mange gode oplevelser.
Jeg forsøger at kigge forbi....
Masser af hilsner
Iben