27.07.08 - Tina
Hejsa
Vil fortælle at den 2. August er hestensdag i Skive
det ikke kunne ha interesse, det er gratis:o)
----------------------------------------------------------------------------------------
10.07.08 - Tina
Hej med jer
Jeg vil som bare sige tak for sidst, det var rigtig hyggeligt, glæder mig
til at se jer alle igen til august. :-)
Go sommer
----------------------------------------------------------------------------------------
19.06.08 - Tina & Louise
Hejsa
Synes det ville være fint med den sidste klub aften den 3 juli inden vi holder
sommerferie, vi skal vel også finde ud af om vi skal holde en lille sommerfest??
knus
-----------------------------------------------------------------------------------------
15.06.08 - Pia
Hej med jer
Måtte lige putte nogle billeder ind fra Snegla stævnet d. 7. juni.
Hyggeligt at se jer alle derude, selvom jeg var lidt optaget af at være
"barnepige" for Silfurgeisli.... Men han opførte sig meget bedre denne
gang end til sidste stævne, så jeg kan snart kan være mere social og¨
hygge mig med jer...
--------------------------------------------------------------------------------
23.05.08 - Pia
Halløj
Vil bare lige minde jer om at der på Lemvig Marked og Dyrskue er Hov-Dag søndag d. 1. juni... (om godt en uge)... Det er nu altid meget hyggeligt og vi kan evt. mødes deromme. Vi er der hele weekenden på vores Jeep-Jylland stand.
Bettina fra Heste-leg har også en stand. Det var hende som jeg så varmt har omtalt. Hun lærte Geisli og mig det med traileren..... Super dygtig kvinde...
---------------------------------------------------------------------------------
15.04.08 Tina C.
Hejsa
Jeg vil lige minde jer alle om at det jo er på lørdag vi har tur til Herning
store bededagsstævne, det kunne jo være rigtig hyggelig om vi alle lige
kunne mødes derned. Og mangler i køre lejlighed så prøv lige at ringe rundt:-)
----------------------------------------------------------------------------------
10.04.08 - Tina C.
Hejsa
Hvor er det bare en flot hjemmeside der er lavet Pia, håber vi er mange som vil
bruge den flittigt:-)
Så vil jeg da lige fortælle om min oplevelse på Svöl, og ja den er kun positiv kan
jeg godt fortælle, jeg har nu været nogen gange på banen og det er meget lærerigt
og jeg kan egentlig godt lide det, jeg har også været en enkelt tur med Anne og
Harry i skoven, det var simpelhen bare så lækkert og sikke en flot skov, så det glæder
jeg mig også til at skal igen. Anne og Harry mange tak fordi jeg kan få lov at ride hos jer det er jeg meget taknemlig for. :o)
------------------------------------------------------------------------------------
05.04.08 - Pia
Tina var på sin første tur på Svöl og Louise var på den første tur på Mikala idag, håber vi får et referat her i bloggen...
-----------------------------------------------------------------------------------
05.04.08 - Pia
Så er hjemmesiden oprettet, og vi kan alle skrive på den.
I denne blog kan vi skrive beskeder eller fortælle hvad vi går
og laver...