Initio vs ATP
Vores Line-up.
Laysow, JuggI, Sebo, Elma, Logix.
Deres Line-up.
Fiisk, MonaY, Wisus, kqaN, cuba!n.
_____________________________________________________________________
De_Inferno
4-11 - 1-5 = 5-16
Referat:
Vi taber knife og de vælger CT. Og efter dette bliver vi flækket rundt. Og der finder vi ud af at ATP er en meget, meget farlig modstander.
_____________________________________________________________________
De_Nuke
14-1 - 2-9 = 16-10
Referat:
Vi vandt Knife i denne og valgte CT. På CT siden vandt vi overlegent alt gik som det skulle. Flashene og aimet var helt i top :D.
Men så kom vi til den grumme, grumme T side hvor ATP giver os et hårdt spark i skridtet og vinder hele 9 rounds i streg, efter dem for vi team spirit op og køre og trækker sejren i land fuldt fortjent.
_____________________________________________________________________
De_Dust2
9-6 - 3-0 = 12-6
Referat:
Vi vandt knife og valgte T siden. I starten gav ATP os lærestreg de for at sige det lige ud vold smadre os 5 rounds, men efter dette finder vi de gode tac's frem og køre den sikkert hjem på T siden. CT er lidt anderledes vi river ATP rundt de første 3 rounds. men efter denne rounds skal vores m8 gå og vi pauser og finder vores SI frem. Dette gider ATP åbenbart ikke at vente på så de skynder sig væk :).
_____________________________________________________________________
Initio's crew.