|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ulla - den glade avler | ulla@stabyhouse.dk | www.stabyhouse.dk | | 15/02-2012 | | Hej
Hvor er det et dejligt foto af lille-pigen og fantastisk at høre, hvor godt det går!
Mange hilsner
Ulla, Siri og de sidste 4 hvalpe |
|
|
|
|
| tina skovmand | tinaskovmand@gmail.com | | 14/02-2012 | | Hvor er hun bare for skøn... glæder mig til at vi skal ses til Stabytræf.. kunne være heldig at det blev i år ;o) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|