| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Om TeametVi er et lille team på 2. min far er mekaniker, og jeg er køre.
vi har kørt 5 løb og har fået 2, 3 pladser på VMK som er der hvor vi startede.
vi har og køre i en DINO SUPER KART med en Rotax mini motor.
vi startede i en DINO en af de helt gamle med en raket motor
VI SØGER SPONSOR
|
|
Tak til DINO og VMK Tak til DINO A/S og VMK.
Dino gav mig en Dinokart i "gave" efter jeg havde kræft.
og iden startede med at det skulle være en kart der var brugt.
men Torben som styre Dino her i danmark.
syndes det skulle være en helt ny.
det blev så til en DINO SUPER KART med en Rotax Mini
VMK " Viborg Motor Klub
skal da også have tak for at give mig og far licens
far fik en mekaniker licens. og jeg fik en licens
Så tusind tak til
DINO A/S og VMK |
|
Sponsor og aviser Jeg har været med i familie jurnalen, viborg folkeblad, herning baldet.
herning baldet og viborg folkeblad var der den dag jeg fik den.
derimod var familie jurnalen ikke på dagen med 1 måned senere
jeg har ikke så mange sponsore
men jeg er rigtigt glade for dem jeg har som er
SPONSOR SØGES
Peter S.W DINO A/S " VMK " AL Banken ( Abejdernes landsbank ) |
|
Min SygedomJeg blev ramt af kræft i mit højre ben. 10 cm over knæet blev jeg amputeret.
jeg var desvære ikke særligt meget i skole. i de 9 månder var jeg ikke i en rigtig skole.
og så boede vi stortset på sygehuset i 9 månder vi var kun hjemme i weekenderne.
og der var mange weekender hvor jeg var dårlig eller ikke spiste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|