Börkur gjorde god figur til World Cup i Odense, hvor han var yngste deltager i Hingsteshowet. Trods en lidt trykket Börkur og én langside der kiksede i passen i de indledende runder, formådede han stadig at komme i finalen. Her endte han som nummer 4, med en flot præsentation. Se flere resultater og info på
www.worldtoelt.dk.
Vi takker for opbakningen hjemmefra og håber I alle havde en god tur hjem med bussen.